Megújult a Magyarország.hu- Egyszerűbb, kényelmesebb ügyintézés bárhol, bármikor

Megújult a Magyarország.hu portál, mely az egyszerűbb, kényelmesebb elektronikus ügyintézéshez felhasználóbarát felületet biztosít. Az oldal struktúrája áttekinthetőbbé, a tájékoztatások közérthetőbbé váltak, és a szolgáltatások immár mobileszközről is könnyen elérhetők.

 

Kérdőív- Ossza meg velünk véleményét!

 

Miért praktikusabb az új felület?      

A portál főbb funkcióinak megismeréséhez kattintson ide.

1. Ügyintézési leírások

Az új Magyarország.hu oldalon a csatlakozott intézmények saját maguk készítik el a tájékoztatókat, az ügyfelek kérdései, visszajelzései alapján, a felhasználók igényeihez igazítva.

A felülethez csatlakozott szervezetek száma és az általuk közzétett tartalmak listája folyamatosan frissül annak érdekében, hogy a legtöbb ügyintézéssel kapcsolatban tájékoztathassuk ügyfeleinket.

 

2. Könnyebben kereshető tartalmak

A gyakran használt vagy épp aktuális tartalmakat a főoldal jobb szélén, a „Kiemelt” mezőben láthatja. Ezen kívül az ügyek könnyebb kereshetőségét a kétszintű kategória- struktúra és a kereső is segíti.

 

Hogyan használjam a keresőt?

Kezdjen el gépelni, hogy javaslatokat adhassunk Önnek:


A kereséshez elegendő kulcsszavakat beírni, a portál keres a teljes tartalomban (ügyekben, hírekben és segítség cikkekben).

 

 

3. Személyre szabott szolgáltatások                                              

Bejelentkezést követően a bal oldali menüsáv „Profil” menüpontjában érheti el a személyes fiókját, ahol megtekintheti a portálon végzett műveleteit (ügyek megtekintése, ügyintézés indítás, űrlapbeküldés).

Ha egy ügyleírást a kedvencekhez ad, a Profil menüpontban nézheti azt vissza ismét.

A profil és a naptár funkció is hamarosan új funkciókkal bővül. A naptár lehetőséget ad majd arra, hogy feliratkozzon az intézmények által rögzített eseményekre.

 

Hol találom a régi portálon megszokott tartalmakat?

 

Az eltérő struktúra ellenére a régi portál minden olyan funkcióját megtalálja, amely az ügyek intézéséhez szükséges.

Tárhely

A régi portálon a felső menüsorban érhető el a tárhely felülete, tehát itt tekinthetők meg a beérkezett küldemények. Az új portálon ez a menüpont a bal oldali menüsort kinyitva érhető el, melynek segítségével továbbra is megtekintheti személyes, vagy akár céges tárhelyét.


  

 

Üzemeltetési információk

A régi Magyarország.hu portálon közvetlenül a főoldalon érhetők el az üzemeltetési információk. Az új felületen ez is a bal oldali menüben kapott helyet, a Tárhely menüpontja alatt.


 

Ügyintézés

A régi Magyarország.hu oldalon elérhető „Ügyintézés” menüpontot felváltotta a bal oldali ügykategória, illetve az ügyeket a keresőben is megtalálhatja.


 

Időpontfoglalás

Az időpontfoglaló alkalmazás hamarosan megújul, még egyszerűbbé téve a foglalást.

A korábban megszokott időpontfoglaló a következő módokon érhető el.

Ügyfélkapu adminisztrációs lehetőségek

A régi portálon az ügyfélkapuval kapcsolatos adminisztrációs lehetőségek is megtalálhatók, mint például az ügyfélkapu aktiválás vagy regisztráció. Ezek a menüpontok a továbbiakban a https://ugyfelkapu.gov.hu oldalon érhetők el.

Az ügyfélkapuval kapcsolatos műveletekről részletes tájékoztatást ide kattintva olvashat.


 

Reméljük, hogy Ön számára is kényelmesebb ügyintézést tudunk nyújtani megújult portálunkon keresztül. Kérdéseit, valamint a szolgáltatással kapcsolatos észrevételeit várjuk az év bármely napján, 0-24 órában a 1818-as telefonszámon (külföldről: +36 1 550 1858), az ekozig@1818.hu e-mail címen, vagy pedig chaten.