CÉGI - Cégeljárási illeték és a közzétételi költségtérítés megfizetésével kapcsolatos ügyfélmegkeresések kezelése

A Kincstár elektronikus igazolást ad ki a 16 jegyű ügyazonosító számhoz tartozó cégilleték- és közzétételi költségtérítési díj megfizetéséről, mellyel kapcsolatosan az ügyfelek tájékoztatást kérhetnek ezen az elérhetőségen.

Kulcsszavak: cégeljárás, cégbejegyzés, illeték, közzététel, költségtérítés

A Kincstár elektronikus igazolást ad ki a 16 jegyű ügyazonosító számhoz tartozó cégilleték- és közzétételi költségtérítési díj megfizetéséről, mellyel kapcsolatosan az ügyfelek tájékoztatást kérhetnek ezen az elérhetőségen.

Cégeljárásban érintettek

Az illeték és költségtérítés befizetésének összegéről és időpontjáról, a jóváírást követő munkanapon a Magyar Államkincstár elektronikus úton fokozott biztonságú elektronikus aláírással és minősített időbélyeggel ellátott igazolást küld az „Utalványminta és befizetési kérelem”-ben feltüntetett e-mail címre. Amennyiben a befizetési igazolással kapcsolatban szeretne kérelmet kezdeményezni (ismételt igazolás kiadás, befizetett összeg visszaigénylése, befizetések ellenőrzése stb.), akkor ezt az űrlapot kell kitöltenie. A megkeresésében minden esetben fel kell tüntetni a 16 számjegyű ügyazonosító számot, lehetőség szerint a befizetés dátumát és utalványmintában feltüntetett e-mail címet.

Ha Ön képviseletre jogosult, vagy meghatalmazott, kérnénk a képviseletre jogosultság, vagy a meghatalmazás dokumentumát is csatolni. A 16 jegyű ügyazonosító szám pontos megadása fontos az ügy beazonosításához. A kitöltést követően a megkeresés tárgyához kapcsolódó dokumentumokat lehet csatolni, amennyiben azt az ügyintézés szempontjából lényegesnek tart.

Válaszlevelünk tartalmazni fogja az esetleges további teendőket is.

Az eljárás díjmentes.

Magyar Államkincstár Támogatásokat Közvetítő Főosztály - Finanszírozási Osztály

Elérhetőségek:

Call Center telefon: +36-70-460-9009

E-mail: illetekigazolas@allamkincstar.gov.hu

25/2006. (V. 18.) IM rendelet

Array Array

MÁK_TKF